close

משטחי אזהרה לנכים

משטחי אזהרה למדרגות ולמרחב לפני המדרגות ליצירת מרחב נגיש

מכירה והתקנת משטחי אזהרה לנכים בהתאם לתקנות הנגישות של החוק לשוויון הזדמנויות

משטחי אזהרה לנכים הם האמצעי התקני והיעיל ביותר ליצירת התראה שתאפשר גם ללוקים בראייה ועיוורים ברמות השונות, להנות מחופש תנועה מירבי בהתאם להגדרות החוק לשוויון הזדמנויות בחלל שבו יש שיפועים, שינויים הדרגתיים במפלס הרצפה או מדרגות. משטח אזהרה לעיוורים יכול לשמש גם ליצירת מסלול נגיש במרחב חד מפלסי כאשר יש לאפשר למוגבלי ראייה להגיע באופן עצמאי מנקודה אחת לאחרת בתוך המבנה.

סופר נגיש מספקים לכם משטחי אזהרה איכותיים ועמידים המותאמים לשימוש לצורך יצירת מרחב מונגש על פי חוק הנגישות. משטחי נגישות עיוורים מיועדים להתקנה במרחבים ציבוריים פנימיים וגם מחוץ לבניין. משטחי אזהרה שלנו עמידים בפגעי אקלים וחיכוך.

לבירורים והזמנת משטחי אזהרה לנכים במחיר כולל התקנה ו/או ייעוץ התקשרו אלינו לטלפון 052-2777-485 נשמח לעמוד לשירותכם. ניתן להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

הגדרות הנגישות לגבי מבנה ציבורי מתוך פרק 19א לחוק שוויון הזדמנויות

  • יש להישמע להנחיות …"מורשה לנגישות מבנים, תשתיות וסביבה" ו"מורשה לנגישות השירות"…
  • …"הנגישות – אפשרות הגעה למקום, תנועה והתמצאות בו, שימוש והנאה משירות, קבלת מידע הניתן או המופק במסגרת מקום או שירות או בקשר אליהם, שימוש במתקניהם והשתתפות בתכניות ובפעילויות המתקיימות בהם, והכל באופן שוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי"…

משטחי אזהרה לעיוורים הוא אחד הכלים המשמעותיים למימוש הנחיות יועץ נגישות, לעמידה בהתאמות שיש לבצע כדי שתהיה נגישות.

משטחי אזהרה לעיוורים

משטחי אזהרה לעיוורים עונים על אחד האתגרים המשמעותיים ביותר ביצירת מרחב נגיש. האתגר הוא הטמעה במרחב המונגש אמצעים ייחודיים כגון משטחי אזהרה לעיוורים, אשר מצד אחד נותנים ללוקים בראייה אפשרות לממש את זכותם ולהנות מהמרחב הציבורי אך יחד עם זאת אמצעים אלה משמשים גם את הקהל הרחב.

משטחי אזהרה לעיוורים אשר מתאימים לשימוש לפי תקני נגישות נכים, עשויים PVC עם בליטות תלת מימדיות. בנוסף הם בעלי מקדם חיכוך גבוהה משמעותית ממרבית חיפויי הרצפה במרחבים הציבוריים. בשל תכונות אלה ניתן להשתמש בהם גם למניעת החלקה.

משטחי אזהרה למדרגות ומשטחי אזהרה לפני מדרגות

את המיקום בו יש להדביק משטחי אזהרה אלה ביחס למדרגות ייקבע יועץ נגישות מתו"ס. משטחי אזהרה למדרגות מאפשר ליועצי נגישות להתמודד עם אחד המכשולים המאתגרים ביותר עבור בעלי מוגבלות תנועה ועיוורים בתוכם. המכשול הוא שינוי מפלס פתאומי או הדרגתי. משטחי אזהרה למדרגות משמשים גם כאשר תפקידם להתריע על הימצאותו בסמיכות של גרם מדרגות וגם על שינוי מפלס מדורג במרחב. משטחי אזהרה לפני מדרגות מייצרים הן אצל עיוור והן אצל בעלי מוגבלויות אחרים אך גם אצל הקהל הרחב תשומת לב יתרה הנדרשת על מנת להתכונן לשינוי בגובה המפלס.

כאשר יש צורך ביצירת מסלול נגיש בין נקודות כניסה וקבלת שירות למשל, משטחי אזהרה מודבקים זה לצד זה ומאפשרים יצירת מסלול נגיש למוגבלי ראייה אך גם סימון מסלול ויזואלי לרואים, בדרך לקבלת השירות.

משטחי אזהרה מחיר 250 ש"ח ליחידה ללא התקנה

באתר סופר נגיש אנו מציעים לכם רכישת משטחי אזהרה במחיר ליחידה (250 ש"ח) ללא התקנה וללא ייעוץ. ניתן להתקשר אלינו ולקבל גם הצעות למשטחי אזהרה מחיר כולל התקנה באתר הלקוח. סופר נגיש ערוך לתת לכם גם חבילה מלאה הכוללת תסקיר של יועץ נגישות, והתקנה של משטחי אזהרה על פי הדרישה על מנת לעמוד בתקני נגישות הדרושים לקבלת אישורי נגישות.

לבירורים והזמנת משטחי אזהרה במחיר כולל התקנה ו/או ייעוץ התקשרו אלינו לטלפון 052-2777-485 נשמח לעמוד לשירותכם. ניתן להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מקלחת נגישה

תא שירותים נגיש

אישור נגישות

סימון נגישות

לעזרה ושירות

זקוקים לעזרה ברכישה, יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם, לכל שאלה התקשרו אלינו לטלפון 052-2777-485 ונציגנו ישמחו לעזור.

שירותים נוספים

ניתן לפנות אלינו גם לקבלת שירותים נוספים בתחום הנגישות, יועץ נגישות ועוד.

בנייה וקידום - TIRAN