close

מאחזי יד לנכים

מאחזים וידיות אחיזה לנכים

מכירה ישירה של מאחזי נכים לפרטיים ומוסדות

סופר נגיש מאפשר לכם לרכוש באתר אחד אביזרי נגישות, מאחזי נכים ומוצרי נגישות מגוונים הנדרשים לכם על מנת להפוך מרחבים לא מונגשים למרחבים מונגשים על פי דרישות החוק או הנחיות יועץ הנגישות. לרכישה ישירה של מאחזי נכים או בירור פרטים נוספים התקשרו: 052-2777-485 או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

מאחז יד לנכים – אתר סופר נגיש מספק לכם פתרונות כוללים לרכישה ישירה של אביזרים ומוצרי הנגשה למרחבים ציבוריים והמרחב הפרטי. באתר תמצאו מגוון גדול של מאחזי נכים אשר יאפשרו לכם ליצור מרחב נגיש ומותאם הן לנכים בעלי מוגבלות תנועה והן לבני הגיל השלישי. סופר נגיש מציע לכם את כל הדרוש על מנת ליצור מרחב נגיש בהתאם להנחיות יועץ נגישות ובהתאם לתקנות הנגישות.

באתר סופר נגיש מגוון מאחזי נכים כגון ידית אחיזה לנכים מתרוממת על ציר מחוברת לניצב מהרצפה, ידית אחיזה לשירותים לנכים מתרוממת בחיבור לקיר, מאחז נכים L, מאחז יד לנכים 60 ס"מ ומידות נוספות. לרשותכם סוגים שונים של מאחז יד לנכים להתאמה לכל חלל ביתי או ציבורי.

למעבר לקטגוריית מאחזי נכים לחץ כאן

סוגים של מאחזי נכים

כיום ניתן למצוא מגוון גדול של מאחזי יד לנכים בצורות שונות ומאחזים המיוצרים מחומרים שונים. ניתן למצוא מאחזי יד לנכים עשויים מחומר פלסטי ABS, מאחזי נכים עשויים אלומיניום, מאחזים מברזל וכן מאחזי יד לנכים עשויים נירוסטה. יש לציין כי חלקן של ידיות אחיזה לנכים מותאם לשימוש על פי תקנות הנגישות במרחב הציבורי וחלקן מתאימות לשימוש במרחב הפרטי. ניתן למצוא מאחזים וידיות אחיזה לנכים באיכויות שונות.
אנו בסופר נגיש מציעים לכם מאחזי יד איכותיים המתאימים להתקנה הן במרחב הפרטי והן במרחב הציבורי. ידיות אחיזה לנכים עמידות וחזקות לשימוש לאורך זמן.

למה מומלץ להתקין מאחז יד לנכים?

מאחזי יד לנכים מאפשרים להתאים תאי שירותים, מקלחות, חדרי אמבטייה ואף אזורים אחרים בבית ובמרחב הציבורי לשימוש בטוח של נכים ומוגבלי תנועה. בין אם מדובר בהתקנת ידית אחיזה לשירותים לנכים מתרוממת או הוספת מאחזי יד בנקודות בהן יש צורך בתוספת מאחז על מנת לאפשר תנועה בטוחה ועצמאית ככל האפשר לבעלי המוגבלות.
במקרים רבים התאמת המרחב על ידי התקנת מאחזים מתאימים משפרת לאין שיעור את רמת עצמאותו ויכולתו של בעל המוגבלות התנועתית, הנכה, לתפקד במרחב באופן עצמאי. בין אם מדובר ביכולתו להתרומם ולקום מהמיטה עצמאית ובין אם מדובר ביכולתו ליהנות מגישה עצמאית לשירותים ומקלחת.

יש חשיבות רבה להתאמת מאחזי נכים הן למרחב הכללי והן לאדם עצמו בחללי דירתו הפרטית כאשר מדובר במרחב הפרטי. קיימת חשיבות רבה למרחק וגובה או מיקומו הייחודי של המאחז על מנת לאפשר לנכה להשתמש בו בצורה בטוחה. התאמות אלה יעשו על ידי יועץ נגישות בעל הסמכה אשר יבצע את ההתאמות על פי מידות הנכה, בהתאם למגבלותיו הייחודיות.
מובן כי לגבי המרחב הציבורי קיימת תקינה ברורה ואחידה לגבי מרחקים ומידות אך כאשר מתאימים את המרחב הפרטי יועץ נגישות מתאים את ההתקנה למידותיו של הנכה באופן מדויק.

מאחז יד לנכים – אתר סופר נגיש מספק לכם פתרונות כוללים לרכישה ישירה של אביזרים ומוצרי הנגשה למרחבים ציבוריים והמרחב הפרטי. לבירורים, קבלת ייעוץ ורכישה פנו אלינו בטלפון –  052-2777-485 או השאירו הודעה בעזרת טופס יצירת קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

מקלחת נגישה

תא שירותים נגיש

אישור נגישות

סימון נגישות

לעזרה ושירות

זקוקים לעזרה ברכישה, יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם, לכל שאלה התקשרו אלינו לטלפון 052-2777-485 ונציגנו ישמחו לעזור.

שירותים נוספים

ניתן לפנות אלינו גם לקבלת שירותים נוספים בתחום הנגישות, יועץ נגישות ועוד.

בנייה וקידום - TIRAN