close

מוצרי נגישות נכים

שימוש במוצרי נגישות נכים על פי דרישות נגישות השירות ונגישות מתו"ס

מוצרי נגישות נכים של סופר נגיש מותאמים ליצירת מרחב נגיש בהתאם לחוק שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות ותקנותיו.

באתר תוכלו למצוא מוצרי הנגשה מגוונים, מדבקות נגישות, שלטי נגישות, מאחזי נכים ועוד. מתאים למרחבים פרטיים, חברות ומוסדות. לבירורים 052-2777-485 או השאירו הודעה בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם.

שימוש במוצרי הנגשה בהתאם לדרישות חוק שוויון הזדמנויות לבעלי מוגבלויות

מוצרי נגישות נכים, הם אבני היסוד, המשמשות ליצירת מרחב נגיש אשר מאפשר, על פי דרשות החוק גם לבעלי מוגבלויות ליהנות מהמרחב הציבורי והפרטי. חלק ממוצרי הנגישות משמשים את יועץ נגישות השירות לצורך התאמת מרחב מסויים פרטי או ציבורי, לשימוש על ידי בעל מוגבלות ספציפי. חלקם של מוצרי הנגישות מיועדים לשימוש בהתאם להוראות יועץ נגישות מתו"ס על מנת לעמוד בדרישות התקנים המחייבים לשם קבלת רישיון אכלוס, רשיון עסק וכו'.

דוגמאות למוצרי נגישות נכים

מאחז יד צירי מהרצפה – זהו מוצר הנגשה בסיסי שניתן לפגוש בכל תא שירותים נגיש כמעט. המאחז מאפשר לאנשים (וילדים), מוגבלים בתנועתם, וגם למשתמשים בכיסא גלגלים, להתקרב על פי הצורך למיקום שיאפשר להם להיעזר במאחז על מנת להשתמש בשירותים הציבוריים. במקרים רבים גם בשירותים פרטיים מותקן מאחז דומה.

מאחז יד צירי מהקיר – זהו מוצר נגישות כמעט זהה אך ההתחברות שלו היא לקיר. טכנולוגיות הבנייה בהם משתמשים כיום כולל בשירותים ציבוריים לא תמיד מאפשר התקנת מאחז לקיר. במקרים אלה יש הכרח להשתמש במאחז יד צירי מהרצפה.

מאחזי נכים ישרים ומאחזי נכים בצורת L – מאחזים אלה משמשים לצורך הנגשה הן של חדרי אמבטיה פרטיים והן של תאי מקלחות במקלחות ציבוריות המיועדות לשימוש מוגבלי תנועה.

שלטי נגישות ומדבקות נגישות

גם אלה הם מוצרי נגישות נכים שחובה להשתמש בהם על מנת להנגיש את המרחב הציבורי. שלטי נגישות מאפשרות לסמן ולהתריע בפני מוגבלי תנועה על מיקומה של כניסה נגישה, תאי שירותים נגישים, מעליות נגישות ועוד.
על מנת לקבל רישיון לפתיחת עסק מעל גודל מסוים קיימת חובה ליצור מרחב מונגש בו יוכלו מוגבלי תנועה ליהנות מחופש תנועה מירבי. שלטי נגישות יכולים לסייע ולמנוע את הצורך לחפש תא שירותים מונגש למשל.

משטחי סימון ופסי אזהרה

אלה הם מוצרי הנגשה אשר משמשים בעיקר ליצירת מרחב ציבורי נגיש. השימוש במוצרי הנגשה אלה מאפשרים גם להתריע על שינויי מפלס, מדרגה, או שיפוע וגם לשמש כמשטח עם מקדם חיכוך גבוהה למניעת החלקה.

מוצרי נגישות ניתן להזמין ישירות באתר או לפנות אלינו לקבלת סיוע וייעוץ על מנת להתאים ולבחור מוצרי הנגשה אשר מתאימים בדיוק לצורכיכם. התקשרו אלינו בטלפון: 052-2777-485 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם

מקלחת נגישה

תא שירותים נגיש

אישור נגישות

סימון נגישות

לעזרה ושירות

זקוקים לעזרה ברכישה, יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם, לכל שאלה התקשרו אלינו לטלפון 052-2777-485 ונציגנו ישמחו לעזור.

שירותים נוספים

ניתן לפנות אלינו גם לקבלת שירותים נוספים בתחום הנגישות, יועץ נגישות ועוד.

בנייה וקידום - TIRAN